شماره ۴۲ : اقدام پژوهی چگونه در کلاس چند پایه تقسیم فرصت برای یادگیری نمودم؟
اقدام پژوهی فرصت برای یادگیری
معرفی :
اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی، مخصوص چندپایه.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش
– تعداد صفحات سی و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی :
مقدمه
توصیف اولیه و بیان مساله
گردآوری شواهد ۱ :
تعاریف و مفاهیم:
فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا)
تعریف یادگیری
عوامل مؤثر بر یادگیری
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس
ضرورت تحول در روشهای تدریس
اهداف تحول در روشهای تدریس
رروش و چگونگی تحول در روشهای تدریس
مدلها و روشهای تحول در روشهای تدریس
ابزارهای اطلاعاتی:
بیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل:
ارائه راه حل های موقت:
گردآوری شواهد ۲
پیشنهادات
منابع ومأخذ
.
.
اقدام پژوهی کوله پشتی
سازمان سنجش
اقدام پژوهی تقسیم فرصت برای یادگیری اقدام پژوهی رایگان