شماره ۴۲ : اقدام پژوهی چگونه در کلاس چند پایه تقسیم فرصت برای یادگیری نمودم؟

اقدام پژوهی فرصت برای یادگیری

معرفی :

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی، مخصوص چندپایه.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش

– تعداد صفحات سی و سه صفحه – قیمت فقط  دو هزار تومان

 

چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری  را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .

 

واژگان کلیدی :

پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب

چکیده

واژگان کلیدی :

مقدمه

توصیف اولیه و بیان مساله

گردآوری شواهد ۱ :

تعاریف و مفاهیم:

فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال  (لغت نامه دهخدا)

تعریف یادگیری

عوامل مؤثر بر یادگیری

نقش معلم درایجاد تحول درکلاس

ضرورت تحول در روشهای تدریس

اهداف تحول در روشهای تدریس
رروش و چگونگی تحول در روشهای تدریس

مدلها و روشهای تحول در روشهای تدریس

ابزارهای اطلاعاتی:

بیشینه تحقیق

تجزیه و تحلیل:

ارائه راه حل های موقت:

گردآوری شواهد ۲

پیشنهادات

منابع ومأخذ

.

.

 

 


اقدام پژوهی کوله پشتی
سازمان سنجش
اقدام پژوهی تقسیم فرصت برای یادگیری اقدام پژوهی رایگان

Loading

0/5 (0 Reviews)