شماره 104 : چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم؟
چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم
معرفی :
اقدام پژوهی چگونه با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کردم ، مخصوص مقطع راهنمایی و لی با کمی تغییر می توانیددر همه مقاطع استفاده کنید.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط سه هزار تومان
چکیده
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بی قرار ( بیش فعال ) و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بی قراری ( بیش فعالی ) سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
بیان مسئله :
تعریف واژگان :
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)
یافته های علمی:
تعریف بیش فعالی ADHD :
رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان:
آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال
هنگام جواب دادن به سوالهای زیر، این نکتهها را در نظر داشته باشید:
قسمت دوم: عملکرد کودک
روشهای گرد آوری اطلاعات
مشاهده:
مصاحبه :
پرسشنامه :
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي
اعتبار بخشي به راه حل ها:
شیوه های اجرا:
شواهد 2
نتیجه گیری و پیشنهادات
ضمائم
منابع