شماره 21 :چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم؟

شماره 21 :چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم؟

چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم ، مخصوص مقطع راهنمایی وابتدایی ، که البته با کمی تغییر می توانید ان را برای دوره دبیرستان و برای دروس دیگر استفاده نمائید .

فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات 35صفحه – قیمت فقط  دو هزار تومان

 

چکیده
در سال تحصیلی اخیر  كه بطور تمام وقت در روستا مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.

تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس دوم  مي ناليدند و آن ها را دانش ‌آموزاني نفهم و بي انضباط مي خوانند كه به همه چيز توّجه دارند مگر درس و تكاليفشان و اينك آن ها هيچ احساس مسئوليتي در قبال وظايف تحصيلي و مدرسه خود ندارند و تنها براي گذراندن وقت به مدرسه مي آيند و هيچ ارزشي براي زحمات معلم هايشان قائل نيستند.

خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

کلید واژه :
بی انضباطی – علوم اجتماعی – دوم راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده

کلید واژه :

مقدمه

توصيف مسئله و وضعيت موجود

شواهد 1

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی

مشاهده

پیشینه تحقیق:

1- خانواده :

2- دانش آموز

3- محيط مدرسه

4- معلم

5- اجتماع

ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها (شواهد 2 )

منابع

Loading

0/5 (0 Reviews)