شماره 21 :چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم؟
چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم
معرفی :
اقدام پژوهی چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در هنگام تدریس علوم اجتماعی افزایش دهم ، مخصوص مقطع راهنمایی وابتدایی ، که البته با کمی تغییر می توانید ان را برای دوره دبیرستان و برای دروس دیگر استفاده نمائید .
فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات 35صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
چکیده
در سال تحصیلی اخیر كه بطور تمام وقت در روستا مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.
تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس دوم مي ناليدند و آن ها را دانش آموزاني نفهم و بي انضباط مي خوانند كه به همه چيز توّجه دارند مگر درس و تكاليفشان و اينك آن ها هيچ احساس مسئوليتي در قبال وظايف تحصيلي و مدرسه خود ندارند و تنها براي گذراندن وقت به مدرسه مي آيند و هيچ ارزشي براي زحمات معلم هايشان قائل نيستند.
خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.
کلید واژه :
بی انضباطی – علوم اجتماعی – دوم راهنمایی
فهرست مطالب
چکیده
کلید واژه :
مقدمه
توصيف مسئله و وضعيت موجود
شواهد 1
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی
مشاهده
پیشینه تحقیق:
1- خانواده :
2- دانش آموز
3- محيط مدرسه
4- معلم
5- اجتماع
ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها (شواهد 2 )
منابع