شماره ۴۲ :چگونه در کلاس چند پایه تقسیم فرصت برای یادگیری نمودم؟
اقدام پژوهی تقسیم فرصت برای یادگیری
معرفی :
اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی، مخصوص چندپایه.فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش
– تعداد صفحات سی و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی :
مقدمه
توصیف اولیه و بیان مساله
گردآوری شواهد ۱ :
تعاریف و مفاهیم:
فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا)
تعریف یادگیری
عوامل مؤثر بر یادگیری
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس
ضرورت تحول در روشهای تدریس
اهداف تحول در روشهای تدریس
رروش وچگونگی تحول در روشهای تدریس
مدلها وروشهای تحول در روشهای تدریس
ابزارهای اطلاعاتی:
بیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل:
ارائه راه حل های موقت:
گردآوری شواهد ۲
پیشنهادات
منابع ومأخذ
اقدام پژوهی کوله پشتی
سازمان سنجش
اقدام پژوهی تقسیم فرصت برای یادگیری اقدام پژوهی رایگان